Heeft u iedere week of iedere maand een moment waarbij u opziet om uw financiële administratie te doen? Vanaf nu hoeft u zich hier geen zorgen over te maken want u kunt hulp krijgen bij uw financiële administratie van ons kantoor. Bespaar uw tijd en kracht om op uw kernactiviteiten te kunnen richten. Wij nemen graag die administratieve taken uit uw handen, geheel of gedeeltelijk.  Alle opties zijn bespreekbaar.

Als een klein-  of middel groot bedrijf kunt u bij ons voor de volgende diensten terecht:

  • Het sorteren van uw administratie.
  • Het controleren van zelf ingevoerde administratie.
  • Het invoeren van uw administratie in een digitale boekhouding pakket.
  • Het verwerken van uw administratie tot tussentijdse rapportages en jaarstukken.
  • Salaris administratie.

Ondanks we in horeca administratie gespecialiseerd zijn bieden we ook onze diensten aan ieder soort bedrijf. Elke maand krijgt u inzicht in je cijfers en marges. We staan altijd voor u klaar om alle vragen te beantwoorden. We stellen persoonlijk contact op hoog belang. U krijgt kwaliteit voor een vast bedrag.

Uw salaris administratie is belangrijk en goed moet gebeuren. Graag nemen we deze zorg volledig uit handen. De ervaring leert dat dit helemaal geen grote investering vereist.

Wanneer u verschillende werknemers heeft is het belangrijk dat iedereen salaris krijgt op het juiste moment. Voor werknemers is het prettig om één aanspreekpunt te hebben. Sociale wetgeving, onkostenvergoedingen, inhoudingen, premies en andere wetten en plichten spelen hierin een belangrijke rol.

Wanneer u succesvol wilt zijn in het bijhouden van salarisadministratie is het belangrijk om nauwkeurig te werken en goed met deadlines om te kunnen gaan.

KvK: 73436135